בניית הרצאות ואירועי טד

ברוכים הבאים לפלטפורמה שלנו לתהליכי בניית הרצאות ו- Ted Talks Events!

מתכננים להציג פרוייקט חדש? מחקר פורץ דרך? חדשנות מקצועית? ואולי… סיפורי ההתמודדות של עובדים ומנהלים? האם אתם מוכנים בכלים שבידיכם להציג את הסיפור האישי והארגוני בצורה אפקטיבית?  

אנחנו כאן כדי לעזור לארגונים כמו שלכם לעורר עניין והשראה, לרגש ולרתום את הקהל שלכם באמצעות הרצאות ואירועי Ted Talks ברמה עולמית.

הי, אני שירית,

זאת שמכל דבר עושה סיפור. בׇּטַיְטֵל אני יועצת אסטרטגית עם תואר שני במנהל עסקים, כמו שאמא שלי תמיד רצתה. בפרקטיקה של החיים אני סְטוֹרִיטֶלֶרִית – מספרת סיפורים. זו שיודעת להפוך חוויות ומידע לתוכן מעניין ומעורר השראה והשפעה.

בעשרים השנים האחרונות אני קמה כל בוקר ובוחרת לעשות את מה שאני הכי אוהבת, לפתח ולהעצים אנשים ועסקים. בדרך לשם פגשתי אלפי אנשים, ובכל פעם גיליתי שמה שמניע אותי הוא הרצון לעזור להם ליצור לעצמם סיפור חדש.

אז כן, אני מבינה את החשיבות של יצירת חווייה משפיעה ובלתי נשכחת עבור הקהל שלכם, ולכן אשמח לעזור לכם לספר את הסיפורים העסקיים שיקדמו את המטרות והאג'נדה שלכם.

ידעתם? מי שהולך לספר טוב, מבסוט לחודש.

אבל, מי שיוצר סיפור טוב, מבסוט לכל החיים.

Shirit Ben Israel

למה להשקיע באירוע TED Talks?

כי Ted Talks Event מגדיל אמינות ומוניטין

 אירוע TED TALKS הוא הזדמנות נפלאה להצגת מומחיות, מנהיגות וחדשנות החברה בפני קהל רחב. זה יכול לשפר משמעותית את מוניטין ואמינות החברה בענף שלה.

 

כי Ted Talks Event ממייצר עניין והשפעה

כאשר חברה משתתפת באירוע TED TALKS היא יכולה להעביר ביעילות את המסר והערכים שלה לקהל מגוון, להשפיע על דעת הקהל וליצור עניין במותג שלה.

כי Ted Talks Event מחזק מיתוג גלובאלי

אירועי TED TALKS יכולים לעזור לחברה למתג את עצמה ברמה עולמית. ההרצאות זמינות באינטרנט, מה שמאפשר לאנשים ממדינות ותרבויות שונות להיחשף לחברה. 

לכן, בין שאתם מחפשים להעצים את הצוות שלכם,
לעורר השראה בלקוחות שלכם או לערב את בעלי העניין שלכם, 
תהליכי בניית הרצאות ואירועי Story Ted Talks שלנו הם הפתרון המושלם.

"האורות כבים.

שקט משתרר באולם.

ומאות זוגות עיניים נשואות בציפייה...

עכשיו, זה הזמן שלך!..."

 

The Official Ted Guide to Public Speaking, C. Anderson 

איך נבנה את אירוע הרצאות ה- TED שלכם?

מיצירת התוכן בעברית ובאנגלית ועד השיווק: הכל תחת מטריה אחת 

1. נפצח

אנחנו עובדים איתכם כדי לזהות את הנושאים והמסרים המרכזיים שהקהל שלך מתעניין בהם.

2. נבנה

בנוסף, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הדוברים והמגישים הטובים ביותר כדי להעביר את המסרים הללו.

3. נדייק

יחד עם הדוברים אנחנו בונים את ההרצאות משלב גיבוש הרעיון, המידע והסיפורים ועד עריכת התוכן.

4. נעצב

לאחר שההרצאות מוכנות, נספק לדוברים מצגות שיווקיות עם סטוריטלינג מרתק, ותכני הנחייה מרתקים למנחי האירוע.

5. נתאמן

ועכשיו, נתחיל באימון הדוברים לעמידה מול קהל ומצלמה על בימת האירוע כדי ליצור פרזנטציות בלתי נשכחות!

6. נפיק

לסיום, נשלב באירוע פעילויות אינטראקטיביות ואלמנטים חווייתיים שישמרו על הקהל שלך מעורב, סקרן ומלא עניין.

3 מסלולים לפיתוח הרצאות

ואירועי Ted Talks

בכל המסלולים אתם נהנים מליווי אישי לכל אורך התהליך 

לחברות וארגונים
  • הרצאה- איך בונים הרצאת TED?
  • מיקוד אסטרטגי וסדנאות כתיבה
  • מפגשים אישיים לגיבוש התכנים
  • עריכת התכנים להרצאות TED
  • בניית מצגות שיווקיות עם סטוריטלינג
  • תכנים לטלפרומטר וקטעי הנחיה
  • אימון לפרזנטציה וחזרה גנראלית
אירוע Ted
למנהלים ומומחים
  • מפגשי עבודה אישיים
  • מיקוד עסקי להרצאה
  • פיתוח שיטה ומודל ייחודי
  • עריכת התוכן להרצאת TED
  • מצגת שיווקית עם סטוריטלינג
  • כרטיסיות/ תוכן לטלפרומטר
  • אימון לפרזנטציה
הרצאת TED
לבעלי עסקים
  • מפגשי עבודה אישיים
  • מיקוד עסקי להרצאה
  • פיתוח שיטה ומודל ייחודי
  • עריכת התוכן להרצאת TED
  • מצגת שיווקית עם סטוריטלינג
  • כרטיסיות/ תוכן לטלפרומטר
  • אימון לפרזנטציה
הרצאת TED

איטְס טֵד טַיְים!

כי מידע יבש מזמן לא מרגש...

זה מה שהם מספרים…

"הבנתי.. יותר לא ניגש בחברה לבנות הרצאת טד לכנס לפני שישבנו איתך לפצח את ההבטחה והמסרים"

"כמו שאמרת חשיבת TED – קצר וקולע, מדוייק ומרגש, היא חשיבה לחיים.. "

"הרבה כלים פרקטיים וחשובים… בזכותך, ההרצאה שלי היתה מעולה"

"עשית לי סדר במידע העצום שהיה לי בראש… הטד שלי היה פגז"

"בזכותך התבניות והתוכן שיצרת לנו עלו הצוותים שלנו על הבמה כאילו היו שם תמיד…"

"היכולת להפוך ים מידע ל "רעיון שנדבק" היא המתנה הכי גדולה שקיבלנו בסדנאות"

משובים מסדנאות לבניית הרצאות בסגנון  TED

פרוייקטים נבחרים

הרצאת טד מרגשת של האלוף אורי גורדין באירוע הועידה הישראלית למוכנות העורף בחירום

ב- 12.6.22 התקיימה בהיכל התרבות במודיעין הועידה הישראלית הראשונה של מוכנות העורף בחירום, בהשתתפות מקבלי ההחלטות הבכירים במגזר הציבורי.

 אורי גורדין, אלוף פיקוד העורף (כיום אלוף פיקוד צפון) פתח את הועידה בהרצאת טד.

ההרצאה- 'מגיפה, מבצע ומה שביניהם: שנתיים של מוכנות לחירום' שילבה את סיפור ניהול מצב החירום במהלך הקורונה עם חלקים מהסיפור האישי של גורדין, שערכי סיירת מטכ"ל עליה פיקד כבר בגיל 30 היו נר לרגליו בכל התפקידים שמילא.

היה לנו פחות מחודש כדי לבנות הרצאה, מצגת סטוריטלינג מרגשת ולהתאמן, כי בלי אימונים אי אפשר לנצח…

ב- 12.6 אחרי עבודה מאומצת בשיתוף דוברת הפיקוד תמר לוויים, עלה האלוף על הבמה וכבש את הקהל 🙂

אירוע ה- Ted Talk הראשון מסוגו באלו"ט: הורים לילדים על הספקטרום משתפים בסיפור שלהם

זה היה פרויקט מרגש במיוחד, ולכן, אני מעדיפה להשתמש במילותיהן של שתי המנהלות מאלו"ט – יעל ולילך שיזמו וליוו את הפרויקט: 

"היי שירית, פנינו אליך לפני ארבעה חודשים עם התחלה של רעיון שרצינו לבדוק איך אפשר להגשים. המטרה שלנו הייתה ברורה, אך הדרך, מאוד מאוד מעורפלת.

במקצועיות ובחושים חדים נתת לנו המון ביטחון לבחור בך ולצאת אל הדרך החלוצית ולהגשים את החלום שלנו- לייצר נבחרת הורים, לילדים משולבים, שיצוידו במיטב הכלים כדי לספר את סיפור השילוב של הילד שלהם… לא ויתרת להם ולא ויתרת עליהם. והם עבדו קשה. וקיבלו ביקורת, ושייפו, וחלמו יותר בגדול…

קיבלנו סט של סיפורים, שמצליחים לרגש, לעורר ובעיקר- לשנות מציאות. אז תודה לך על המקצועיות והחדות, על הנחישות ועל השותפות לדרך המדהימה הזו…"

אירוע ה- Ted talks הראשון מסוגו בכנס ספקים 2022 של ICL: יוצרים את העתיד ביחד!

נבחרת מובילה של ספקי ICL קיבלה הזדמנות להביא את בשורת החדשנות בתחום הקיימות והשמירה על הסביבה. 

האירוע נמשך יום שלם וכלל פרזנטציות של בכירי החברה בתחום אסטרטגיות ומגמות לוגיסטיקה ורכש 2023. שעה מתוך האירוע הוקדשה לשמונה הרצאות טד של ספקים מובילים של החברה, תחת הכותרת מה הסיפור שלך? ספקי ICL מספרים את הסיפור הייחודי שלהם. בחלק הזה אני נכנסתי לפעולה.

ב- 28.12.22 בסינימה סיטי בבאר שבע, מול 500 משתתפים, אחד אחד הם עלו על הבמה וסיפרו את סיפורם ואת סיפור הבשורה שמייצרת החברה שבבעלותם, לשימור ושיפור הקיימות ואיכות הסביבה על כדור הארץ.

האירוע כולו הוכתר כהצלחה גדולה.

קופת חולים מאוחדת: סדנאות לבניית הרצאות TED לצוותי ניהול לקראת מגה אירוע בבנייני האומה

במאוחדת רצו לתת לצוותי המחקר כלים לבניית הרצאות טד, לקראת מגה אירוע שהפיקה הקופה.

במהלך שנת הקורונה, 50 רופאים, אחיות, חוקרים ומנהלות סיעוד מקו"פח מאוחדת ניהלו מחקרים  שבדקו את מדדי איכות הבריאות והטיפול בחולים.  

מטרת הסדנה הייתה להפוך את ממצאי המחקרים להרצאות TED מעוררות השראה, ולהכין את המציגים לעמידה על הבמה.

הזמן היה קצר והאתגר גדול. אבל,  ב-2.9.21  בבנייני האומה מול 1,000 משתתפים הוכח שכשיש רצון ודרך- גם בזמן קצר משיגים תוצאות מופלאות 🙂 

רשת 'עתיד': סדנאות לבניית הרצאות TED לצוות מנהלי הרשת

ברשת "עתיד" רצו לצייד את המנהלים בארגז כלים לבניית הרצאות TED.

די מוקדם, ממש בתחילת הקורונה הבינו בהנהלת הרשת שעולם ההדרכה עומד להשתנות. וכך, התכנס צוות מובחר של מנהלי אגפי ומחלקות נוער כדי לרכוש כלים ולפתח את מיומנות בניית הרצאות טד.

המטרה הסופית הייתה הפיכת המנהלים למנחי מנחים: להעביר את הכלים למדריכים חברתיים בערים השונות.

המטרה הושגה 🙂

2018- היום: ארגון העובדים בעיריית ת"א אירועי הרצאות TED

ארגון העובדים חיפש תוכנית ייחודית שגם תעצים את העובדות וגם תיצור ערך מוסף לארגון.

כך התחלנו את התוכנית הראשונה של – "מה הסיפור שלך?". אבל, מה שקרה בהמשך עלה על כל דימיון.

זו השנה הרביעית שהתוכנית – "מה הסיפור שלך?" מתקיימת בארגון. בינתיים, יצרנו נבחרת מרצות מעוררות השראה, כולן בוגרות התוכניות, שמופיעות באירועים פנים ארגוניים של העירייה.

לפי המשובים והתוצאות בשטח, מדובר בסיפור הצלחה מעורר גאווה 🙂 

לקוחות מספרים

להם, כבר יש הרצאת TED...

 To be confirmed: Senior Vice President of Executive Customer Advisory at EcoVadis – Nicole Sherwin

The next-generation supply chain – meet “The Antonie”: Femke Brenninkmeijer, the CEO of NPRC, the largest inland shipping cooperative in Europe 

אִיטְס טֵד טַיְים גַּם בָּאִרְגּוּן שֶׁלָּכֶם?

הכל על הפקת אירוע TED Talks

הרצאת TED היא פרזנטציה לרוב בליווי מצגת PP הניתנת בכנס TED (ראשי התיבות של TED הם: טכנולוגיה, בידור, עיצוב). אורכה בדרך כלל 18 דקות או פחות והיא מתמקדת בנושא ספציפי.

כנס TED הראשון התקיים בשנת 1984 ומאז הפכו TED Talks לפלטפורמה פופולרית לשיתוף רעיונות ולעורר שיחה

אירוע TED Talk מוצלח כולל דוברים מרתקים, נושא או מיקוד ברור, לוח זמנים מאורגן היטב, ציוד אודיו וויזואלי באיכות גבוהה וקידום יעיל, להבטחת קהל גדול באולם האירוע, ובהמשך גם ברשת.

דוברים לאירוע TED Talk נבחרים בדרך כלל על סמך מספר פרמטרים במצטבר:

  • המומחיות שלהם בתחום מסוים
  • היכולת שלהם לתקשר את הרעיונות שלהם ביעילות
  • התשוקה שלהם לנושא שלהם.

הם עשויים להיות מומלצים על ידי דוברים אחרים, צוות TED  או חברי הקהילה

הכנת דוברים להרצאת ה-TED שלהם כוללת:

  • עזרה בזיהוי רעיון העל של ההרצאה שמוגדר בלא יותר מ- 15 מילים
  • חידוד המסרים שלהם
  • התמקדות בנקודות המפתח החשובות
  • הדרכה בהגשה ובנוכחות הבמה של הדוברים
  • מתן הזדמנויות לתרגל את ההרצאות מול קהל חי

יצירת נושא או מיקוד עבור אירוע TED Talk כרוכה בזיהוי נושא או נושא רלוונטי ובזמן, שיהדהד עם הקהל. התהליך עצמו כולל מספר שלבים:

  • ביצוע מחקר
  • התייעצות עם מומחים
  • בקשת משוב ממשתתפים פוטנציאליים

האסטרטגיות לקידום אירוע TED Talk כוללות 3 מרכיבים עיקריים:

  • מינוף מדיה חברתית ופלטפורמות מקוונות אחרות
  • שיתוף פעולה עם ארגונים או משפיענים רלוונטיים
  • ושימוש בפרסום ממוקד כדי להגיע למשתתפים פוטנציאליים

הנה 3 טעויות שכדאי להימנע מהן בעת ​​הפקת אירוע :TED Talk

  • הכנה לא נכונה של הדוברים – חוסר דיוק של התכנים, פחות מידי שועת סימולציות, הימנעות מהכנת מצגות או לחלופין הכנת מצגות עמוסות ומייגעות
  • הזנחה של קידום האירוע בצורה יעילה
  • וזלזול באתגרים הלוגיסטיים הכרוכים בארגון אירוע כזה

ניתן למדוד את הצלחתו של אירוע TED Talk במספר דרכים, ביניהן:

  • מספר משתתפים
  • מעורבות קהל ומשוב
  • סיקור תקשורתי
  • השפעת השיחות על הקהילה הרחבה יותר

ניתן להמשיך את השיח לאחר סיום אירוע TED Talk באמצעות-

  • יצירת קהילות מקוונות או פורומים לדיון
  • שיתוף סרטונים או תמלילים של השיחות
  • וארגון אירועי המשך או פעילויות המתבססות על הרעיונות שהוצגו באירוע.

הנה כאן, בקלות:

שירית בן ישראל

טל. 0522-435259

מייל. צור קשר