סדנת - סטורי פרזנטיישן

יש לי שאלה...

האם אנשי השיווק שלכם מצליחים להציג את החברה מול לקוחות בצורה אפקטיבית בדיוק כמו שרציתם?

האם מנהלי הפרויקטים ואנשי המכירות מצליחים לספר את סיפור מוצרי החברה בצורה משכנעת ויעילה?

אם לא, הייתם רוצים לצייד אותם בכלי שיווקי, שיעזור להם לספר סיפור כובש גם במצגת וגם בשיחה מול לקוחות? 

הכירו - 'סטורי פרזנטיישן'

סדנאות סטוריטלינג ופרזנטציה שמחברות בין סיפורים למספרים ויוצרות תוצאות מפתיעות

זֶה בָּדוּק: אִיטְס אול אבאוֹט דֶּה סְטורִי...

בעולם עסקי תחרותי נדרשים מנהלים ועובדים להעביר פרזנטציות בפני לקוחות חיצוניים ופנימיים.

  • זו יכולה להיות פרזנטציה של סוף שנה בפני דירקטוריון החברה
  • או פרזנטציה ומצגת חברה ומשקיעים לגיוס הון
  • אולי… מנהלי השיווק אמורים להציג מיזם חדש בפני קהילות לקוחות בארץ ובעולם?
  • ואולי המנכ"ל רוצה להציג את חזון החברה ותוכניות העבודה לשנה הקרובה? 

בכל מקרה, המציגים ניצבים בפני קהל שבע שמרגיש שהוא ראה ושמע הכול.

תוסיפו לזה את ההצפה במידע, את הגירויים הבלתי פוסקים ואת העובדה שכ-45% מהאנשים סובלים מהפרעות קשב ריכוז ונספחיהם, ולאחרים, פשוט יש פתיל קצר. מתחילים לראות את התמונה? 

לכן… להעביר פרזנטציה מעניינת, זה לא דבר פשוט! ולהעביר פרזנטציה מרגשת וסוחפת, זה כבר סיפור אחר!

זאת הסיבה שפרזנטורים זקוקים לכלי אפקטיבי להעברה ולהטמעה של מידע ומסרים.

וזה בדיוק תפקידה של סטורי פרזנטיישן.

זה החיבור המדויק בין סיפורים למספרים שמוביל לתוצאות

סטורי פרזנטיישן היא סדנת סטוריטלינג ייחודית, סופר פרקטית ומאד חווייתית,  פיתוח של שירית בן ישראל, שבה לומדים איך לבנות מצגות סוחפות סביב סיפורים מרגשים שמחוברים לדאטה ולמספרים.

בסטורי פרזנטיישן אנחנו בונים סיפור עלילה (כמו בכל סרט טוב) שמוביל את הצופים, צעד אחד צעד, לעבר המטרה שאתם הגדרתם.

בסטורי פרזנטיישן באמצעות סיפורים המשולבים באופן נכון ומדויק, ומועברים נכון, אנחנו מצליחים ליצוק משמעות רגשית למספרים ולמידע המוצגים בפרזנטציה.

איזה סיפורים, אתם שואלים?

ובכן… הנה כמה דוגמאות: סיפור העלילה, סיפור מסע הלקוח (הפרסונה) סיפורי הצלחות, סיפור השיטה, סיפור החזון, סיפור המייסדים, סיפור המוצר, סיפורי מקרה, ועוד.

רוצים לצייד את נציגי החברה בכלי שיווקי שיעזור להם לספר את סיפור המוצרים והחברה בצורה הכי טובה

למידע והצעות, צרו קשר >>

"סטורי פרזנטיישן: כי כדי לעניין, צריך להפוך מידע יבש – לסיפור מרגש"

איך יוצרים סטורי פרזנטיישן

מרגשת ומשפיעה?

אם הכל מתחיל ונגמר בסיפור אז הצעד הראשון שלנו יהיה להבין על מה המצגת. מה הסיפור כאן? חברה חדשה, מוצר חדש, שירות חדשני, אגף שחולל פלאים, תהליך טכנולוגי ששינה את פני הארגון, על מה אנחנו רוצים לבנות מצגת? משם, נמשיך בפיצוח הצעת הערך (USP) תוצאות ותועלות, ונסיים בזיהוי התמורה והמהפך שיצרו עבור הלקוחות.

בשלב שני – נתרגם את המידע האינפורמטיבי לסיפורים: סטורי פרזנטיישן לוקחת את הצופים למסע, לכן בשלב זה משימתנו היא ליצור את הסטורי בורד (רצף תוכן המתפרס על פני שקפי המצגת ויוצר את סיפור העלילה) ונוודא שיש לנו קו אחיד ורעיון מרכזי "שנדבק" אותו הצלחנו להוביל מהשקף הראשון ועד האחרון. 

בשלב שלישי – אחרי שהגדרנו את מבנה סיפור המצגת ואת התוכן, ניגש לעיצוב המצגת: בהתאם לסוג המצגת נתמקד ביצירת שפה וזהות למצגת – נשלב תמונות מקור, תמונות השראה, אינפוגרפיקה להמחשה ויצירת עניין וקטעי סרטונים בהתאם לצורך. זהו, המצגת מוכנה, הגיע הרגע לסימולציות…  

"סטורי פרזנטיישן: כי צריך סיפור רקע כדי להניע אנשים"

לדעת לספר את הסיפור הנכון

בסטורי פרזנטיישן לומדים לתרגם מידע לסיפור סוחף ומניע לפעולה 

היי, אני שירית

שירית בן ישראל 'מספרת הסיפורים', יועצת אסטרטגית ומרצה בכירה, מומחית בתחום הסטוריטלינג והשיווק העצמי. סופרת, מעצבת, מאפיינת, חוקרת, ומפתחת הרצאות השראה. 

בישראל, אני מוכרת כאחת מחלוצות תחום ההעצמה והפיתוח האישי. לכל פרויקט אני מביאה ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים ביצירת סיפורי הצלחה של יותר מ- 7,000 אנשים ועסקים.

אני יודעת לספר סיפורים, ואוכל לעזור גם לך לספר את הסיפור האישי והעסקי שיקדם את המטרות והאג'נדה שלך.

לקוחות מספרים

בין לקוחותינו

רוֹצִים שֶׁנַּעֲשָׂה יַחַד סִיפּוּר?

מה עוד נוכל לעשות יחד?

הרצאות השראה

מוצר חובה לכל פרילנסר ובעל עסק, שרוצים לבדל את עצמם מהמתחרים, כדי ליצור קהילת לקוחות נאמנה.

אירועי סטוריטלינג

האירועים, שיעזרו לכם לחזק את המוניטין, לרגש את הקהל שלכם, ולבנות מותג חזק, עצמתי ומיוחד.

מצגות שיווקיות

מצגת שיווקית מגדילה באופן משמעותי את סיכויי המכירה שלך, תוך יצירת חיבור עמוק עם סיפור הלקוח.

ייעוץ שיווקי

בואו ללמוד איך לזהות את קהל היעד שלכם, להבין את צרכיו, ולבנות סיפורים שיחברו אותו אליכם.