סדנאות סטוריטלינג לחברות ועסקים

יש לי שאלה...

אתם מצליחים להציג את החברה או העסק שלכם בצורה אפקטיבית בדיוק כמו שרציתם?

האם צוותי הניהול, השירות והמכירות מדברים באותו קול כשהם מציגים את החברה ושירותיה? 

אם לא, הייתם רוצים לצייד אותם בכלי סטוריטלינג שיעזרו להם לספר סיפור שיווקי כובש ומרגש? 

איך אני יכולה לעזור?

מה הסיפור שלך? - סדנאות סטוריטלינג לאנשי שיווק ומכירות

אנשי מכירות, מנהלי שירות ומנהלי שיווק יודעים: מידע יבש מזמן לא מושך אנשים. לא משנה מה נרצה למכור, בשורה תחתונה, כדי להגיע ללב הלקוחות חייבים לרגש אותם

  • איך נכנסים ללב באמצעות סטוריטלינג?
  • איך מטביעים חותם באמצעות סיפורים? 
  • איך הופכים מספרים לסיפורים מרגשים?
  • איך יוצרים סיפורי מורשת בארגונים? 
  • איך הופכים סטוריטלינג להשראה?
  • איך מגייסים כסף באמצעות סיפורים?
  • איך הופכים תלונות לסיפורי הצלחה?

"מה הסיפור שלך?" – סדנת סטוריטלינג לבניית סיפורי מכירה והשראה, היא סדנא חווייתית ואינטראקטיבית. בסדנא נכיר מודלים וטמפלטים, וניצור תכל'ס סיפורי גיבור, סיפורי מכירה, וסיפורי השראה, על בסיס מהות ותכני הארגון. (הסדנה מועברת גם בזום) 

מה הסיפור שלך? - סדנאות סטוריטלינג לאנליסטים ומנהלי ידע

מידע יבש מזמן לא מושך אנשים. בעידן הידע בו אנו מצויים, לא משנה מה תרצו למכור, בשורה תחתונה, כדי להגיע ללב הלקוחות תצטרכו לגעת בהן ולרגש אותם.

הדבר נכון במיוחד, כשמדובר במספרים ונתונים. שם, הצורך להנגיש ולהמחיש את המידע, ולהפוך אותו לידידותי יותר, הוא קריטי להצלחת המוצר, השירות והארגון.

הצגת המידע, באופן ויזואלי באמצעות אינפוגרפיקה תוך יצירת סיפור חווייתי מבטיחה שתהיו בלתי נשכחים, מרגשים ומשפיעים. (הסדנה מועברת גם בזום)

בין לקוחותינו: טלדן כנסים, עיריית גבעתיים, ארגון העובדים בעיריית ת"א, בר אוריאן- המכללה למקצועות הדאטה, רשת עתיד, קופ"ח מאוחדת, הפתוחה וארגון תנועות הנוער.

מה הסיפור שלך? - סדנאות סטוריטלינג ופרזנטציה לחברות

"תציג את פעילות המחלקה שלך להנהלה" אומר הסמנכ"ל למנהל. "ספר לי מי אתה" מבקש ממך הלקוח בפגישת ההכרות… 

  • איך מגבשים במהירות תשובה בלתי נשכחת?
  • איך מספרים את הסיפור הכי מרגש שלנו בדקה וחצי? 
  • איך מכווצים את מכלול הכישורים לפרזנטציה ממגנטת?
  • ואיך משווקים את הישגי המחלקה, בלי לעצבן את הקולגות?

מנהלים ועובדים בשוק העבודה יודעים: האופן בו מספרים את הסיפור על מה שעשינו, חשוב לא פחות ממה שעשינו.

סדנת סטוריטלינג חווייתית ופרקטית במיוחד, המשלבת סטוריטלינג ופרזנטציה. זו ההזדמנות שלכם לגלות איך תוכלו להפוך מידע ואירועים לסיפורים ממגנטים, מול לקוחות וספקים, ומול עובדים ומנהלים, וגם כמובן… בחיים הפרטיים. (גם בזום)

מכירים את זה?

  • אתם יודעים מה אתם עושים אבל לא מצליחים לספר את זה…
  • יש לכם הרבה כישורים אבל קשה לכם להתמקד באחד?
  • לא מצליחים "למכור" את העסק שלכם ב- 60 שניות…

עכשיו, יש לכם 2 אפשרויות:

  1. להמשיך לנסות בעצמכם…
  2. לקבל בזמן קצר את הכלים לספר את הסיפור ה/נכון.

4 מפגשים חווייתיים ומעשיים, שיעזרו לך:

  • לגבש מיקוד עסקי
  • לבנות פרופיל שיווקי לעסק שלך
  • להבין את הסיפור האישי ולחבר אותו לעסק
  • להגדיר את הפיטצ' (נאום המעלית) שלך

סדנה פרקטית וחווייתית שמיועדת לפורומים עסקיים. (הסדנא מועברת גם בזום)

"כי בימינו, כדי לעניין, צריך להפוך מידע יבש – לסיפור מרגש"

היי, אני שירית

שירית בן ישראל 'מספרת הסיפורים', יועצת אסטרטגית ומרצה בכירה, מומחית בתחום הסטוריטלינג והשיווק העצמי. סופרת, מעצבת, מאפיינת, חוקרת, ומפתחת הרצאות השראה. 

בישראל, אני מוכרת כאחת מחלוצות תחום ההעצמה והפיתוח האישי. לכל פרויקט אני מביאה ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים ביצירת סיפורי הצלחה של יותר מ- 7,000 אנשים ועסקים.

אני יודעת לספר סיפורים, ואוכל לעזור גם לך לספר את הסיפור האישי והעסקי שיקדם את המטרות והאג'נדה שלך.

לקוחות מספרים

רוֹצִים שֶׁנַּעֲשָׂה יַחַד סִיפּוּר?

מה עוד נוכל לעשות יחד?

הרצאות השראה

מוצר חובה לכל פרילנסר ובעל עסק, שרוצים לבדל את עצמם מהמתחרים, כדי ליצור קהילת לקוחות נאמנה.

אירועי סטוריטלינג

האירועים, שיעזרו לכם לחזק את המוניטין, לרגש את הקהל שלכם, ולבנות מותג חזק, עצמתי ומיוחד.

מצגות שיווקיות

מצגת שיווקית מגדילה באופן משמעותי את סיכויי המכירה שלך, תוך יצירת חיבור עמוק עם סיפור הלקוח.

ייעוץ שיווקי

בואו ללמוד איך לזהות את קהל היעד שלכם, להבין את צרכיו, ולבנות סיפורים שיחברו אותו אליכם.