מצגות שיווקיות

זה לא ה- POWER, זה ה- POINT שעושה את ההבדל 🙂

סוף שנה, הדרכה, גיבוש, הרצאה, גיוס משקיעים, או אירוע חברה, בלי מצגת שיווקית שתספר את הסיפור ה/נכון, איך אפשר?…

הידעתם ש....

45%

מהאנשים הם ויזואליים. כלומר, הם קולטים את המידע החשוב, שאתם רוצים להעביר אליהם באמצעות חוש הראייה שלהם. 

85%

מהצלחת הדרכה תלויה ביכולת שלכם, כמציגים, להטמיע במשתתפים את תחושת החוויה, תוך כדי העברת המידע הרלוונטי. 

45%

מהאנשים בימינו סובלים מהפרעות קשב וריכוז  (ADD, ADHD). לכן, הם חשים מוצפים, ומתקשים לקלוט את המידע.

וכאן בדיוק נכנסת המצגת השיווקית

זו לא עוד מצגת! זו מצגת שמשלבת בצורה מדויקת 3 אלמנטים
קריטיים להעברה אפקטיבית של מסרים

1

אסטרטגיה

מה מטרת המצגת? מי קהל היעד שלה? מה הצרכים שלו? איך תרצו שירגישו, יחשבו ויפעלו בסיום המצגת?. עוד לפני השקף הראשון נבצע מיקוד עסקי וחיבור מדויק לאסטרטגיה ולמטרות הארגון.

2

מספרים

נתונים וסטטיסטיקות יוצרים עניין. לכן, דברו במספרים! הציגו נתונים בצורה שיווקית, הדגישו שינויים במדדים חשובים. במצגת שיווקית אנחנו מציגים את המספרים באינפוגרפיקה כדי להמחיש ולהנגיש את המידע. 

3

סיפורים

רוצים ליצור חווייה, נכון? אין כמו סיפור אישי מרגש על דמות שמייצגת את הלקוח המרכזי שלכם כדי להמחיש את המספרים. כאן נבצע מודיעין עסקי כדי לאפיין את לקוח הקצה שלכם, ועליו, נבנה את הסיפור.

תכל'ס, זה החיבור האסטרטגי בין המספרים לסיפורים שמבטיח הקשבה, מעורבות והנעה.

איך אני יכולה לעזור?

המצגות הכי מבוקשות בקרב לקוחותיי הן:

מצגת עסקית

מצגת אסטרטגית לסוף שנה, מצגת תדמית לחברה, מצגת בחירות, או מצגת ליזמים לגיוס משאבים. בזכותה, אתם משכנעים הרבה יותר.

מצגת השראה

מצגת שיווקית להרצאות השראה, מצגות להרצאות סיפור חיים ולהרצאות TED. היא מוצר חובה לכל מרצה והרצאת דגל. 

מצגת לאירועים

למשל, מצגות ליום האישה, לגיבושים, לפרישה, ועוד. המצגת משלימה את האירוע ותורמת משמעותית לתחושת החוויה.

מצגת מקצועית

זו מצגת המיועדת להדרכות בארגונים, כולל מצגות לכנסים אקדמיים בינלאומיים. הקהל שלך יעריך אותך כפליים, בזכותה.

דמיינו...

אתם עומדים מול הקהל שלכם. מאחוריכם, על המסך, המצגת.

אתם בישיבת סוף שנה, באולם הרצאות, בישיבת משקיעים או בהדרכה.

המצגת מחוברת למסר שלכם באופן הכי מדויק.

אתם בהירים, זורמים, ומעוררים ענין וגם לא מעט התפעלות.

עכשיו תתעוררו, ובואו נבטיח שזה בדיוק מה שיקרה באירוע שלכם! 

איך בונים מצגת שיווקית?

הכירו את הנוסחה המנצחת שתעבוד גם במצגת שלכם

1. פיצוח

ראשית, נזהה את המטרה, את הבשורה, נגבש את ההבטחה המוצרית ונחבר הכול לאסטרטגית המוצר. 

2. תכנון

ואז, נתחיל לתכנן את המבנה, נגבש את המסרים, את הסיפור המרכזי, ונארגן סביבו את המידע והתועלות.

3. עיצוב

עכשיו, נעבור לפתח שפה עיצובית בהתאם לזהות המותג, וכמובן שנזכור להטמיע את האלמנטים השיווקיים.  

4. שיווק

לקראת הפרזנטציה, נאמן את המציגים לפרזנטציה מנצחת. המטרה שלנו: שתרגשו, תשכנעו ותמכרו!

לקוחות ממליצים על שירית בן ישראל

רוצה לקדם מצגת שיווקית לעסק שלך?