storytelling

סיפור חברה | מצגת חברה | תוכן לאתרים |הרצאות | וובינארים

זה עולם חדש… הסביבה העסקית משתנה ללא הפסקה, רוב העסקים פועלים באותם שווקים ומוכרים את אותם מוצרים, ולכן, מה שהכי מעניין  אתכם זה איך תבדלו את החברה שלכם מאלו של המתחרים?

אתם בטוח מרגישים ש...

השוק... אדום

רוב החברות פועלות באותם שווקים. מעטות מצליחות לייצר לעצמן שוק חדש או להגדיר נישה ייחודית בשוק קיים. לכן, התחרות על כל לקוח היא אתגר לא פשוט בכלל…

ההבדלים קטנים

לא משנה באיזה תחום אתם פועלים, נדל”ן, בריאות, טכנולוגיה, ביטוח, ואחרים… חייבים להודות! ההבדלים בין המוצרים והשירותים שלכם לאלו של המתחרים לרוב די קטנים.  

והלקוחות לא נאמנים

פעם… נאמנות הייתה ערך… היום, היא מצרך נדיר. וזו בדיוק הסיבה שחייבים ליצור חיבורים מיוחדים ומרגשים בין החברה- הפרוייקטים- והדמויות המובילות לבין הלקוחות שלכם. 

כן, המספרים חשובים, אבל...

אלו הסיפורים שמרגשים אנשים! 

הלקוחות יתרשמו ממה שתראו להם,

אבל יזכרו בעיקר את מה שגרמתם להם להרגיש.

כי מידע אינפורמטיבי יבש נכנס לראש, סיפור מרגש נכנס ללב,

אבל זה החיבור המדויק בין שניהם שמניע את הלקוח להכניס יד לכיס…

  • אז, מה הסיפור של החברה שלכם?

  • מה הסיפור של הלקוחות והמוצרים שלכם?

  • מה שיטת הפעולה שמבדלת אתכם מהמתחרים?

  • ומה הסיפור האישי שלכם?

בקיצור… מה הסטורי של החברה שלכם?

3 תהליכי סטוריטלינג עסקי הכי מבוקשים:

סטוריטלינג למייסדים

זוכרים למה הקמתם את החברה? מה הניע אתכם אז ומה מניע אתכם היום? לכל אדם יש סיפור מכונן שמניע אותו לפעולה. כשהסיפור האישי מתחבר לחזון החברה ומשקף את פעולותיה בנאמנות הוא הופך לדבק רב עוצמה שמחבר את הלקוחות להצעות העסקיות. (כן, פה נדרשת קצת חשיפה…) גילית כבר מה הסיפור שלך?… 

סטוריטלינג לפרויקטים

לא משנה מה אתם מוכרים, שכונה, קניון, עיר בהקמה, השקעות נדל”ן, מוצרים פיננסיים… אנשים לא קונים בטון, בלטות או קירות. הם כן מחפשים פתרונות לצרכים הרגשיים הסמויים שלהם, כמו וודאות, ביטחון, עוצמה או המשכיות, איך הפרויקט שלכם מספק מענה לצרכי הלקוחות? תכל’ס, מה הסיפור של הפרויקט שלכם?  

סטוריטלינג לחברות

עד לא מזמן מכרנו רק מוצרים ושירותים, וזה עבד לא רע… אבל, כיום, כשרוב החברות פועלות באותם שווקים ומוכרות מוצרים דומים, איך תבדלו את החברה שלכם מהמתחרים? ברווח הזה בדיוק נכנסים הסיפורים, שנגזרים מחיבור מדויק בין מטרות אסטרטגיות לבין ה- DNA של החברה. אז השאלה הגדולה היא, מה הסיפור של החברה שלכם? 

איך אני יכולה לעזור?

מודל ושיטה

תרגום פעילות החברה לנוסחה מנצחת משדר ללקוחות מומחיות ברמה הכי גבוהה. איך אתם עושים עבור הלקוחות את הקסם שלכם? השיטה תמחיש הכל בקלות ובמהירות.

הרצאה שיווקית

כן, זה בדוק! שילוב הסיפור האישי בסיפור העסקי עוזר לאנשים להתחבר, מעורר עניין והשראה. הרצאת השראה שיווקית בכנס, בוובינר או בפגישת מכירה היא בימינו, הכלי הכי אפקטיבי ליצירת הנעה לפעולה.

מצגת שיווקיות

אין כמו מצגת אסטרטגית שיווקית עם סטוריטלינג מרגש כדי לגרום ללקוחות לרצות לצאת איתך למסע, רגשו אותם בסיפורים, חזקו אותם במספרים, עטפו הכול באריזה חווייתית, וקדימה למכירה הבאה

“סטוריטלינג עסקי: כי צריך סיפור רקע כדי להניע אנשים”

איך יוצרים סטוריטלינג עסקי?

3 צעדים שהופכים את התוכן שלכם לסיפור מניע לפעולה

1.
מזקקים את ה- DNA
It's wake up time

ראשית, נזקק את ה- DNA של החברה ובעליה: נקודת ההתחלה, תשוקה, ערכים, מהות, ייעוד, חזון, פרוייקטים, הצלחות, משאבים, שאיפות, מטרות, הבטחה, ונחבר הכול לאסטרטגיית החברה. 

2.
מגבשים את הסיפור
It's story time

כאן, נתרגם את המידע שקיבלנו בתהליך זיקוק ה- DNA לסיפור עסקי: המפתח לריגוש לקוחות נמצא בסיפור, ולכן נתחיל ליצור סטוריטלינג עסקי לחברה, לפרוייקטים, למוצרים, לשירותים ולאנשים. 

3.
מטמיעים את הסיפור
It's telling time

ועכשיו, נמפה את הפלטפורמות השיווקיות של החברה (אתרים, בלוגים, פרזנטציות, קטלוגים, תהליכי מכירה, תערוכות, כנסים, ועוד) כדי שנוכל להטמיע את הסיפורים באופן מדויק, מרגש ומניע לפעולה.

משה שרת, מנכ”ל חברת SKYLIMIT מספר:

משוב על המצגת השיווקית:

"חדות ובהירות שהתבטאו במצגת והרצאה שהצליחו לבטא את פעילות החברה באופן מיטבי…"

משוב על המודל והשיטה שפיתחנו לחברה:

"המיוחד בתהליך היה שעם השנים נשחקנו מלתאר את פעילותנו באופן מרשים, וכאשר השתקפה התמונה על ידי שירית התגלו נקודות החולשה של השחיקה, ונדהמתי איך לא ראיתי זאת"

משוב על הוובינר:

"הבונוס היה שזירה של הפעילות לתהליך לוגי המבטא ערך גבוה יותר לפעילותנו ומאורגן בחזותיות"

היי, אני שירית

שירית בן ישראל ‘מספרת הסיפורים’. בשני העשורים האחרונים הייתי שותפה לעשרות תהליכים אסטרטגיים במגזרים שונים במשק.  M.Sc במנהל עסקים, מומחית סטוריטלינג ושיווק עצמי. סופרת, מעצבת, מאפיינת, חוקרת, ומפתחת הרצאות השראה. 

בישראל, אני מוכרת כאחת מחלוצות תחום ההעצמה והפיתוח האישי. לכל פרויקט אני מביאה ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים ביצירת סיפורי הצלחה של יותר מ- 7,000 אנשים ועסקים.

אני יודעת לספר סיפורים, ואוכל לעזור גם לך לספר את הסיפור האישי והעסקי שיקדם את המטרות והאג’נדה שלך.

לקוחות מספרים

רוצים להפוך את החברה ליותר מרגשת ורווחית?

סטוריטלינג עסקי: שאלות ותשובות

בעולם שלנו, כשרוב העסקים פועלים באותם שווקים, מוכרים את אותם מוצרים ושירותים ומנסים לגייס את אותם לקוחות, נדמה… שכולם צריכים ליצור לעצמם סטוריטלינג עסקי; חברות עסקיות בדרכן לשוק חדש, מתמודדים לראיונות, חברות בדרכן להתמודדות במכרזים לוקאליים וגלובאליים, עסקים קטנים ומנהלים בארגונים, כולם צריכים לגלות את הסטורי שיצור את הבידול מהמתחרים.

ברגע שסיימנו את השלב הראשון בתהליך סטוריטלינג עסקי יש בידינו זיקוק מדויק של DNA העסק. המידע שגיבשנו בשלב הזיקוק הוא ה”בשר” ליצירת הסיפורים. הסיפורים שנייצר יוטמעו באתר, בבלוג, ברשתות החברתיות, בחומרים פרסומיים, בתערוכות, באירועים וכנסים, בלוגו החברה ובעיצוב המשרדים. אותם סיפורים יוטמעו באופנים שונים ויהפכו ל”סטורי” העסקי שיבדל את החברה. 

זה תלוי על איזה סטוריטלינג עסקי אנחנו מדברים. למשל, סטורי לתערוכת חברה בארץ או בעולם? סטורי לאתר? סטורי למוצר או שירות חדש? סטורי לחברה? המשותף לכולם הוא מפגשי מיפוי ראשון להכרות עם הדמויות המובילות בחברה, והבנה ראשונית של צרכים- מטרות- שאיפות- רמת בשלות ומוכנות.   

בתהליך סטוריטלינג עסקי אנחנו יוצרים בשיתוף בעלי החברה/ עסק מנוע רב עוצמה שמאפשר לגעת באנשים ולהניע אותם לפעולה.

צעד 1- זיקוק ה- DNA, קרי מודיעין עסקי שמקורו בסדרת ראיונות ותחקירים מול בעלי החברה.

צעד 2- תרגום המידע לסיפורים.

צעד 3- בנית מפת הטמעת הסטוריטלינג והטמעת התכנים בפועל, בהתאם לאסטרטגיית החברה וצרכיה. 

זה בערך כמו לשאול, כמה זמן לוקח לבנות בניין… על מה אנחנו מדברים? על מגדל בן 50 קומות? או על בניין בן 3 קומות? סטוריטלינג עסקי פרוס על פני מסגרת זמן של בין חודש לשנה. תלוי בגודל החברה והיקף דרישותיה לגבי מוצרים (תערוכות, כנסים, אתרים, וכ”ב).

הנה מספר דוגמאות לתוצרים לתהליך סטוריטלינג עסקי:

  1. סיפור גיבור מרגש לפרזנטציה להצגת מוצר חדשני שלכם בפני משקיעים (כולל כמובן מצגת אסטרטגית שיווקית מעוררת השראה).
  2. תכנים סיפוריים לאתר החברה: דף הבית, עמוד אודות, עמודי המוצרים, וסיפורי הצלחה ומשובי לקוחות מרוצים.
  3. ביתן מעוצב לתערוכה, שמבוסס לא רק על מידע אינפורמטיבי ומפרטים טכניים, אלא גם על סטוריטלינג מעורר ריגוש והשראה.
  4. ספר סטוריטלינג לחברה.
  5.  אירועי סטוריטלינג בחברה. 
  1. אף אחד לא מכיר את העסק שלך יותר טוב ממך.
  2. המידע- בידיים שלך, אבל היכולת לשאול שאלות נכונות- היא שלי. 
  3. בחיבור המדויק בין המידע (שלך) לשאלות (שלי) אנחנו יוצרים יחד סטוריטלינג עסקי שמתאים כמו כפפה, רק לחברה- למוצרים- לפרויקטים- וללקוחות שלך. 
  4. ואולי, הדבר הכי חשוב… כמו שרומא לא נבנתה ביום אחד, כך גם תהליך  סטוריטלינג לעסקים: הכל מתחיל מהצעד הראשון- מיפוי מידע, ראיונות וניתוח לזיקוק לקראת בניית הסיפור.

הנה כאן, בקלות:

שירית בן ישראל

טל. 0522-435259

מייל. צור קשר

מה עוד נוכל לעשות יחד?

ייעוץ שיווקי

בואו ללמוד איך לזהות את קהל היעד שלכם, להבין את צרכיו, ולבנות סיפורים שיחברו אותו אליכם.

מצגות שיווקיות

מצגת שיווקית מגדילה באופן משמעותי את סיכויי המכירה שלך, תוך יצירת חיבור עמוק עם סיפור הלקוח.

הרצאות וובינרים

מוצר חובה לכל פרילנסר ובעל עסק, שרוצים לבדל את עצמם מהמתחרים, כדי ליצור קהילת לקוחות נאמנה.

אירועי סטוריטלינג

האירועים, שיעזרו לכם לחזק את המוניטין, לרגש את הקהל שלכם, ולבנות מותג חזק, עצמתי ומיוחד.