גלו את 7 יתרונות המיתוג של אירועי TED TALKS וכיצד הם תורמים ליצירת סיפור הצלחה

שירית בן ישראל

Print Friendly, PDF & Email

שירית בן ישראל

Print Friendly, PDF & Email

המאמר מיועד למנהלי חברות וארגונים ולמעצבי מדיניות שמעוניינים לגלות איך ארגון והפקת אירוע TED TALKS יסייע במיתוג החברה.

גלו את 7 יתרונות המיתוג של אירועי TED TALKS וכיצד הם תורמים ליצירת סיפור הצלחה

1. במה להצגת המומחיות

ראשית, על ידי אירוח או השתתפות באירוע TED TALKS חברה יכולה להציג את המומחיות, המנהיגות המחשבתית והחדשנות שלה בפני קהל רחב. זה יכול לשפר את המוניטין והאמינות של החברה בענף שלה.

2. הזדמנות לבנות שותפויות 

בנוסף, אירועי TED TALKS מושכים לעתים קרובות דוברים ומשתתפים בעלי השפעה, ומספקים הזדמנויות ליצירת קשרים ולבניית שותפויות. על ידי חיבור לאירוע, חברה יכולה ליישר קו עם הערכים של שיתוף ידע, השראה וחשיבה קדימה.

3. פלטפורמה ליצירת שיח 

לאירועי TED TALKS יש את הכוח לעצב או לשנות את דעת הקהל בנושא מסוים בשל יכולתם להפיץ רעיונות ולעורר שיחות משמעותיות. ההרצאות שנאספו בקפידה מציגות נרטיבים מרתקים, מגובים בראיות וחוויות אישיות, שיכולים לאתגר אמונות קיימות ולעורר נקודות מבט חדשות.

כאשר חברה משתתפת באירוע TED TALKS היא יכולה להעביר ביעילות את המסר והערכים שלה לקהל מגוון, עלולה להשפיע על דעת הקהל וליצור עניין במותג שלה.

4. יצירת סיפור מותג

ארגונים צריכים להשקיע בהפקת אירועי TED TALKS כדי למתג את עצמם מול המתחרים מכיוון שאירועים אלו מציעים פלטפורמה ייחודית לסיפור ולמנהיגות מחשבתית. בנוף העסקי התחרותי של היום, חיוני לחברות לבדל את עצמן ולהתבלט.

על ידי אירוח אירוע TED TALKS חברה יכולה ליצור חוויה בלתי נשכחת ומשפיעה עבור הקהל שלה, ולמצב את עצמה כמובילה וכחדשנית בתעשייה. זה יכול למשוך תשומת לב, סיקור תקשורתי, ולקוחות או לקוחות פוטנציאליים שנמשכים לחזון החברה ולערכיה.

5. קל להפצה ברשת הדיגיטאלית

כיום, אירועי TED TALKS צוברים תאוצה. זה קורה בגלל מספר גורמים. ראשית, העידן הדיגיטלי הקל על גישה ושיתוף מידע, ומאפשר ל TED TALKS  להגיע לקהל עולמי.

6. התוכן מוערך כמקצועי ואמין

הפורמט של שיחות קצרות ועוצמתיות גם תואם היטב את האופי המהיר של התקשורת המודרנית. יתרה מכך, אירועי TED TALKS צברו מוניטין של אוצרות תוכן איכותי, מציגות דוברים משפיעים וטיפוח תחושת קהילה והשראה. כתוצאה מכך, אנשים פונים יותר ויותר ל TED TALKS כמקור מהימן של ידע, מוטיבציה ובידור

7. חיבור לקהילות לוקאליות וגלובאליות 

אירועי TED TALKS יכולים לעזור לחברה למתג את עצמה ברמה הגלובלית והמקומית כאחד. בקנה מידה עולמי, ל TED TALKS יש טווח הגעה רחב והם זמינים באינטרנט, מה שמאפשר לאנשים ממדינות ותרבויות שונות לגשת לשיחות ולעסוק ברעיונות שהוצגו.

על ידי השתתפות באירוע TED TALKS חברה יכולה לזכות בחשיפה לקהל בינלאומי, ועשויה להרחיב את ההכרה וההשפעה של המותג שלה.

ברמה המקומית, אירוח או חסות של אירוע TED TALKS יכול ליצור קשר חזק עם הקהילה המקומית, להדגים את המחויבות של החברה לשיתוף ידע, חדשנות ושינוי חיובי. זה יכול לשפר את המוניטין והיחסים של החברה עם מחזיקי עניין מקומיים.

בשורה תחתונה, 

ארגון והפקת אירוע הרצאות בסגנון טד בחברה הוא כלי שיווקי ממדרגה ראשונה, המסייע במיתוג החברה על בסיס אסטרטגיה, חזון וערכים. התאגידים הגדולים כבר הבינו את זה, עכשיו תורכם! 

רוצים לגלות איך נוכל יחד להפיק אירוע TED TALKS למיתוג החברה שלכם? דברו איתי 

למאמרים נוספים

כתיבת תגובה

מה הסיפור שלך?

שירית בן ישראל

יועצת אסטרטגית ומומחית סטוריטלינג. מלווה חברות וארגונים בפיתוח תוכן אותנטי מעורר השראה והשפעה 

storytelling expert

גם לך יש סיפור לספר?

שנהפוך אותו להרצאת השראה?

"המהפך שאני עושה לאנשים קשור בראש ובראשונה לשינוי הסיפורים שהם מספרים."