כנס – "מה הסיפור שלך?" במועצת עמק המעיינות: פיתוח הרצאה ומצגת אסטרטגית שיווקית

שירית בן ישראל

Print Friendly, PDF & Email

שירית בן ישראל

Print Friendly, PDF & Email

לקראת הכנס:

מיה גומא להב, מנכ"לית המועצה: "החיים היום מאוד אינטנסיביים. המציאות משתנה בכל רגע והעומסים רק גדלים כל הזמן. השאלה הגדולה שמטרידה את רובנו היא איך מג'נגלים בין כל המשימות, ונותנים שירות 24/7 כ"א בתחומו, כשהשעה נשארה עדין 60 דקות בול ?!

בהנהלת המועצה האזורית עמק מעיינות הבינו שבעולם בו הזמן הוא משאב מרכזי, השירותים שאנחנו צורכים חייבים להיות נגישים, מותאמים ומהירים. לכן, החליטה המועצה על ביצוע תהליך אסטרטגי שיוביל למהפך בשירות לתושבים: מעבר מתפיסת שירות במודל הישן של- "אתה זקוק לי, ואני הארגון יודע בדיוק מה אתה צריך"  לתפיסת שירות ממוקדת לקוח.

הקו המנחה בתפיסה ממוקדת לקוח שאל – מה צריך התושב? מה רוצה התושבת? ומתי הם רוצים לקבל את מה שהם צריכים ורוצים?  העובדים התנסו במסעות לקוח לצריכת השירותים מהמועצה כתושבים ובהתאם בנו מחדש את אופן קבלת השירותים.

חזון המועצה כלל ONE STOP SHOP, כאשר כל השירותים במקום אחד. קל, מותאם ויוזם"

 

 

על התהליך:

מטרת המצגת האסטרטגית הייתה לשקף להנהגת היישובים במרחב מועצת עמק המעיינות את המהפך שיצרה הנהלת המועצה בתפיסת השירות.

 מה עשינו?:

תהליך העבודה התנהל ישירות מול מאיה גומא להב, מנכ"לית המועצה.

  • כתיבת הרצאה להצגת מתווה תהליך פיתוח והטמעת תפיסת השירות החדשה.
  • גיבשנו את המסרים המרכזיים
  • זיקקנו את מתווה התהליך
  • פיתחנו קונספט וסיפור מסע למצגת.

גם אתם רוצים לבנות מצגת  אסטרטגית שיווקית לחברה שלכם?  דברו איתי

לממליצים נוספים

כתיבת תגובה

מה הסיפור שלך?

מועצה אזורית עמק המעיינות | כנס הנהגות 2021

גם לך יש סיפור לספר?

שנהפוך אותו להרצאת השראה?

"המהפך שאני עושה לאנשים קשור בראש ובראשונה לשינוי הסיפורים שהם מספרים."