מטרגדיה אישית לסטארט-אפ רפואי: הכירו את סיפורו של ד"ר ווי קים מסיאול

שירית בן ישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
Print Friendly, PDF & Email

שירית בן ישראל

Print Friendly, PDF & Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

על היזם:

ד"ר ווי קים הוא יזם, מרצה באקדמיה, חוקר ומדען מסיאול בדרום קוריאה. קים פיתח סל מוצרי בריאות שעוזר לאנשים סוכרתיים ליהנות מחיים מאוזנים למרות הסכרת.

הסיפור שלו התחיל כשרצה להציל את אימא שלו, שחלתה בסרטן ופיתחה סיבוכים בגלל מחלת הסכרת. האם, ד"ר רואן קים עברה טיפולים רבים, אבל המקרה הסתיים באופן טראגי. וזאת, למרות היותו מדען, ובן למשפחת רופאים ורוקחים. 

בעקבות האבדן פרש ד"ר קים מכל עיסוקיו כמרצה וחוקר באקדמיה, והקים את חברת STUFP. החברה שהינה סטארטאפ רפואי, פיתחה סל מוצרים ייחודי בראייה הוליסטית, שמטרתו לאפשר לחולים דיאבטיים ליהנות מחיים טובים יותר, למרות הסכרת. וכך נולד מוצר הדגל של החברה- האורז הדיאבטי. 

החזון של הסטארטאפ: 

Archive better life to diabetes patients

על התהליך:

כמו שעון שוויצרי, או קוריאני, כך הגיע המידע מד"ר קים: מסודר ומדויק להפליא. ההבנה לגבי חזון הסטאראפ, מהותו, סל המוצרים שלו ומי הצוות שפיתח אותו, הייתה מאד ברורה. עכשיו נותר לנו לגלות את הסיפור

לכל אחד יש סיפור תחתית שמניע אותו לפסגה. גם לד"ר קים היה סיפור כזה. מכיוון שהוא – בסיאול, ואני – בתל אביב, ובנוסף, היינו בלב משבר הקורונה (3-6.2020) כל התקשורת נעשתה בזום. ולמרות המרחק, ולמרות הקשר הבלתי אמצעי, התהליך היה – עמוק והתוצאות – מרגשות. 

מה עשינו?:

  • זיהינו את סיפור הגיבור של המייסד
  • Naming למוצר הדגל – האורז. מכיוון שהמניע מאחורי המוצר היה האורז של אימא, קראנו למוצר: BEST MOM'S (והשם נרשם כפטנט/ סימן מסחרי)
  • פיתחנו את הלוגו: בחרנו בתמונת ראש של האם – ד"ר קים, שהייתה מרצה באוניברסיטת האנקוק בסיאול, כלוגו למוצר.
  • פיתחנו תסריט שיווקי עם סטוריטלינג למימון ההמונים של המוצר. התסריט תורגם לקוריאנית כדי שידוור בצורה אפקטיבית לקהל היעד באסיה בכלל ובדרום קוריאה בפרט.

מה מספר ד"ר קים:

,Hi Shirit

I used the script which you give me yesterday and translated it into Korean. I am really thankful for this script and I will use it for the best, Also, everybody is touched by your words.

Thank you, Ph.D. WI KIM

 

רוצים להפוך את הסיפור והידע לסטוריטלינג עסקי מעורר השראה? דברו איתי

לממליצים נוספים

כתיבת תגובה

מה הסיפור שלך?

ד"ר ווי קים, CEO STUFP, סיאול, דרום קוריאה

גם לך יש סיפור לספר?

שנהפוך אותו להרצאת השראה?

"המהפך שאני עושה לאנשים קשור בראש ובראשונה לשינוי הסיפורים שהם מספרים."