הרצאת השראה

דוליטל – מה הסיפור שלך?: ליווי וייעוץ עסקי בהקמת מותג הכלבים החדש

שירית בן ישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
Print Friendly, PDF & Email

הכירו את רביעיית דוליטל, מותג הכלבים החדש בישראל. נועם קמי – הוגה הרעיון, ורוני ארבל מנהלים מזה שנים עשרות חוגי כלבנות בתל אביב. חגי להב ויונתן פרבר מתמחים בהקמת חנויות ושיווק באינטרנט. ארבעתם חברים וחיים בתל אביב.

בשנת 2020, באמצע משבר הקורונה התאגדו והחליטו להפוך את האהבה המשותפת לכלבים לעסק ייחודי. ופה אני נכנסתי לתמונה. שמחתי לספק לחבורת היזמים צעירים ליווי וייעוץ עסקי בתהליך פיתוח המותג.

זה נועם היזם, וידידו הנאמן רופוס – מקור ההשראה למותג החדש.

על הצוות:

מתוך אתר דוליטל: "דוליטל הוא מותג צעיר וחדשני שהוקם בשנת 2019. כמו שאנחנו משקיעים בעצמנו חשוב לנו להשקיע בכלבים שלנו! מתוך מבחר העיצובים שלנו, כל כלב וכלבה יוכלו למצוא את הקולר שמספר את הסיפור שלהם.

המחויבות שלנו היא לספק  את מוצרי הכלבים היחודיים, האיכותיים והבטיחותיים בישראל. בקנייתכם אתם תומכים בעשייה מקומית עם חשיבות קהילתית וחברתית. רק שתדעו, שאנחנו מגיעים מעולם הכלבנות הטיפולית, ועובדים כל יום עם עשרות כלבים, ילדים, בעלי מוגבלויות ומבוגרים."

 

הציצו בקולקציית הביכורים של דוליטל – לכל קולר סיפור:  

ליווי וייעוץ עסקי – מה עשינו?: 

    • מיקוד עסקי: זיהינו את קהלי היעד וצרכיהם, את סל המוצרים ובידולם.
    • ניימינג: גיבשנו שם לחברה. הויתור על השם "רופוס", שמו של הכלב שעורר בחבורה השראה להקמת העסק, לא היה פשוט. ובכל זאת, השם שנבחר למותג היה: דוליטל –  Doolitel.
    • לוגו, קטלוג מוצרים ואריזות: פיתוח קונספט ועיצוב – בליווי סטודיו למיתוג אתי קלדרון
    • שיווק וניהול: גיבוש פיטצ' ותסריט שיחת מכירה, חלוקת תפקידים, ועוד.

על התהליך – חגי להב מספר: 

 

מחפשים קולרים מיוחדים עם סיפור לכלב/ה שלכם? לאתר של דוליטל

רוצים להפוך את הסיפור והידע שלכם להרצאת השראה? דברו איתי

 

לממליצים נוספים

כתיבת תגובה

מה הסיפור שלך?

דוליטל – קולרים לכלבים

גם לך יש סיפור לספר?

שנהפוך אותו להרצאת השראה?

"המהפך שאני עושה לאנשים קשור בראש ובראשונה לשינוי הסיפורים שהם מספרים."