הרצאות סטוריטלינג עם שירית

יש לי שאלה… 

האם אתם מצליחים להציג רעיונות, מיזמים ותוכניות בצורה אפקטיבית בדיוק כמו שרציתם?

האם אתם מוכנים בכלים השיווקיים שלכם להגעה אל היעד?

אם לא, הייתם רוצים להכיר מקרוב את הכלי השיווקי האולטימטיבי שיגדיל משמעותית את יכולות השיווק והפרזנטציה שלכם? 

"כי בימינו, כדי לעניין, צריך להפוך מידע יבש – לסיפור מרגש" (שירית)

הי, אני שירית,

זאת שמכל דבר עושה סיפור. בׇּטַיְטֵל אני יועצת אסטרטגית עם תואר שני במנהל עסקים, כמו שאמא שלי תמיד רצתה. בפרקטיקה של החיים אני סְטוֹרִיטֶלֶרִית – מספרת סיפורים. זו שיודעת להפוך חוויות ומידע לתוכן מעניין ומעורר השראה והשפעה.

בעשרים השנים האחרונות אני קמה כל בוקר ובוחרת לעשות את מה שאני הכי אוהבת, לפתח ולהעצים אנשים ועסקים. בדרך לשם פגשתי אלפי אנשים, ובכל פעם גיליתי שמה שמניע אותי הוא הרצון לעזור להם ליצור לעצמם סיפור חדש.

כי סיפורים נוצרים פעמיים: בפעם הראשונה בראש שלנו, ובפעם השנייה, כשאנחנו משחררים אותם לעולם. ואני פה ללידה השנייה של הסיפור שלכם.

"סטוריטלינג: להעביר את הסיפור הגדול דרך הסיפור הקטן"

וכאן בדיוק אני נכנסת לפעולה

בכל הרצאה שלי מקבלים שפע כלים פרקטיים.. הדגמות.. והפעלות...

הרצאה 1: איך מחברים בין סיפורים למספרים?

הרצאה למנהלים, אנליסטים ויזמים

כולם מדברים היום על סטוריטלינג. אבל ככל שהשיח על הנושא מתגבר, כך גדלה המסתוריות סביבו. מה זה באמת, ובעיקר מה שמעניין כל כך הרבה יזמים, בעלי עסקים וחברות, זה – איך תכל'ס עושים סטוריטלינג לעסקים, חברות וסטארטאפים?

בהרצאה, אני לוקחת את הקהל למעבדת הסטוריטלינג שלי, ושם, חושפת בפניהם איך אני לוקחת עסק, מוצר, חברה, או אדם ובונה איתו וממנו סיפור. וגם, לאילו פלטרפורמות אפשר לקחת את הסיפור, כדי להשיג תוצאות צמיחה ומיתוג אופטימאליות.

על סטוריטלינג עסקי תוכלו לקרוא כאן בהרחבה

הרצאה 2: איך מלהיבים אנשים בהרצאות ב- ZOOM?

הרצאה לפרזנטורים, מנהלים ומרצים

הקורונה שינתה את המציאות באופן דרמטי. מקשר אישי עברנו לקשר דרך המסכים. מידי יום, יותר ויותר אנשי מקצוע, בעלי עסקים וחברות נדרשים לתקשר עם הלקוחות בזום.

הבעיה היא שתקשורת בזום לרוב האנשים, גם לספקים וגם ללקוחות, לא מרגישה אמיתית וידידותית. ובצדק, כי רוב המרצים לא באמת יודעעים איך לרגש, לעניין, לסקרן ולהפעיל את הקהל בזום.

וזאת בדיוק הסיבה שבשנת הקורונה בחרתי לשתף בידע ובניסיון העשיר שלי בהרצאות במערכות מקוונות. אז, איך בכל זאת מלהיבים אנשים בזום? למצגת ההרצאה לחצו כאן

הרצאה 3: מה הסיפור שלך?

הרצאה למנהלים, אנליסטים ויזמים

"תציג את פעילות המחלקה שלך להנהלה" אומר הסמנכ"ל למנהל. "ספר לי מי אתה" מבקש ממך הלקוח בפגישת ההכרות…

מנהלים ועובדים בשוק העבודה יודעים: האופן בו מספרים את הסיפור על מה שעשינו, חשוב לא פחות ממה שעשינו.

הרצאת סטוריטלינג חווייתית ופרקטית במיוחד, בת כשעה וחצי, המשלבת סטוריטלינג ופרזנטציה. זו ההזדמנות שלכם לגלות איך תוכלו להפוך מידע ואירועים לסיפורים ממגנטים, מול לקוחות וספקים, ומול עובדים ומנהלים, וגם כמובן… בחיים הפרטיים. (גם בזום)

המלצה מקצועית: לאחר שתיהנו מהרצאת – מה הסיפור שלך?, תוכלו להזמין את ההרצאה/ סדנה – "סטורי פרזנטיישן" שמלמדת איך הופכים מספרים וסיפורים למצגת סטוריטלינג שיווקית ומרגשת. הנה כאן  

teldan 2019

הרצאה 4: איך לספר את הסיפור ה.נכון?

כל מה שרציתם לדעת על סטוריטלינג עסקי

סטוריטלינג עסקי ואישי: איך לספר את הסיפור הנכון? כי הרי בסוף, מול אנשים, בחיים ובעסקים, לצד המספרים, זה תמיד הסיפור שקובע!. 

זאת עובדה מוכחת: ככל שנקודת החיבור בין הסיפור האישי לסיפור העסקי חזקה והדוקה יותר, כך תצליחו לרגש, להשפיע ולהניע… 

אִיטְס סְטוֹרִי טַיְים!

כי מידע יבש מזמן לא מרגש...

"סטוריטלינג: כי סיפור טוב יוצר את הבידול" (שירית)

לקוחות מספרים

רוֹצִים לְהַכִּיר אֶת סוֹדוֹת הַסְּטוֹרִיטֶלִינְג?

מה עוד נוכל לעשות יחד?

הרצאות השראה

מוצר חובה לכל פרילנסר ובעל עסק, שרוצים לבדל את עצמם מהמתחרים, כדי ליצור קהילת לקוחות נאמנה.

אירועי סטוריטלינג

האירועים, שיעזרו לכם לחזק את המוניטין, לרגש את הקהל שלכם, ולבנות מותג חזק, עצמתי ומיוחד.

מצגות שיווקיות

מצגת שיווקית מגדילה באופן משמעותי את סיכויי המכירה שלך, תוך יצירת חיבור עמוק עם סיפור הלקוח.

ייעוץ שיווקי

בואו ללמוד איך לזהות את קהל היעד שלכם, להבין את צרכיו, ולבנות סיפורים שיחברו אותו אליכם.